>> FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Hier bieden wij u de mogelijkheid om een antwoord te formuleren op de meest gestelde vragen.
Mocht het zijn dat u alsnog bijkomende informatie wenst te bekomen kan u ons steeds contacteren.
 

> MIJN TOESTEL IS NIET BIJ U AANGEKOCHT / KAN U DIT DECODEREN ?

VASTEC is een onafhankelijk bedrijf waar U steeds wordt geholpen, ongeacht waar U het toestel heeft
aangekocht.
 
> MOET IK EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR VOOR EEN DECODERING OF HERSTELLING ?

U maakt het best een afspraak met ons teneinde U onmiddellijk te kunnen helpen als U zich bij ons aanbiedt
Wij zijn elke dag bereikbaar van 9.00 tot 23.00 u.
 
> WELKE GARANTIE KRIJG IK OP MIJN HERSTELLING ?

Wij geven 3 maanden garantie op de door ons uitgevoerde herstelling. De codes worden U meegeleverd na uitvoering van de werken. Wij behandelen geen garantiegevallen van autoradio's die u elders heeft
aangekocht. Deze kan u het best terugbezorgen aan uw leverancier.
 
> HOE LANG DUURT EEN DECODERING ?

Gezien wij steeds over de modernste apparatuur beschikken kunnen wij U steeds ogenblikkelijk helpen zodat U steeds erop kan wachten.
 
> WAT KOST EEN DECODERING ?

Prijzen zijn afhankelijk van merk en model. Een eenvoudige codering kost 40 €.
Complexere systemen kosten 65 €.  Navigatie-systemen kosten 100 € tot 150 €.
 
> MOET IK MET TOESTEL OF MET DE COMPLETE WAGEN KOMEN ?

In de meeste gevallen kan U met enkel het apparaat komen. In enkele andere gevallen MOET men met de wagen komen. Reden hiervoor is dat sommige systemen uit meerdere componenten bestaan en enkel op de originele bekabeling kunnen werken.